Vacature Regisseur Sociaal Domein

Regisseur Sociaal Domein in Almkerk

Introductie32-36 uur - starten op 22 mei, tot 31 december 2024 - kans op verlenging - op basis van detachering - Gemeente AltenaOmschrijvingMaak jij met jouw kennis en/of achtergrond in het sociaal domein bij ons het verschil als Regisseur Sociaal Domein? Ben je in het bezit van een SKJ of BIG registratie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Een greep uit je taken:

  • Je legt huisbezoeken af en onderzoekt zorgvuldig de hulpvraag en gezinssituatie;
  • Je stelt een plan van aanpak op met het gezin (ondersteuningsplan), waarbij de ondersteuning zoveel mogelijk in de thuissituatie of zo dichtbij mogelijk plaatsvindt;
  • Je bepaalt samen met het gezin de juiste hulp: je geeft, waar nodig, een beschikking af en/of je verleent zelf hulp, en/of je verwijst naar het voorliggend veld;
  • Je coördineert de zorgverlening en je versterkt de mogelijkheden van het gezin om zelf de regie weer in eigen hand te krijgen;
  • Je werkt gebiedsgericht en je onderhoudt relevante contacten in de wijk;
  • Je voorkomt zwaardere zorg in samenwerking met het voorliggende veld;
  • Je heft een ontwikkelings- of veiligheidsdreiging van een kind/jongere op en stelt indien noodzakelijk een veiligheidsplan op en stemt af met ouders/jongere en relevante partners;
  • Je signaleert onveilige situaties en indien nodig, het opstellen van een Verzoek tot Onderzoek (VTO) voor de Raad voor de Kinderbescherming.
  • In de rol van regisseur werk je op diverse vlakken samen met collega’s en regisseer je externe partijen, gericht op een integrale benadering van inwoners.
Functie-eisenJe neemt initiatief, kunt goed luisteren en kan zelfstandig werken. Daarnaast kan je omgaan met werken onder druk en bent je in staat om complexe vraagstukken op te pakken. Ook ben je klantgericht, oplossingsgericht en kwaliteitsgericht. Je bent communicatief vaardig op verschillende niveaus (inwoners, ketenpartners).

Als Regisseur Sociaal Domein heb je:

  • Affiniteit met het sociale domein en maatschappelijk domein van de gemeente, met specifieke kennis van en ervaring in het brede taakveld jeugdhulp;
  • Minimaal een afgeronde (relevante) HBO opleiding;
  • Een SKJ of BIG registratie;
  • Aantoonbare relevante ervaring in de jeugdhulpverlening en recente kennis van de jeugdwet;
  • Je werkt integraal en kijkt breder dan het jeugd(hulp)beleid;
  • Je bent bereid te werken op basis van detachering (ZZP is voor deze opdracht niet mogelijk);
  • Je bent beschikbaar vanaf uiterlijk 22 mei, voor 32-36 uur per week en beschikt over eigen vervoer.
Arbeidsvoorwaarden

Kamphorst Detachering helpt jou in het vinden van passende opdrachten, die aansluiten bij jouw kennis en wensen. Wat hebben wij te bieden voor deze vacature:

  • Marktconform salaris, conform CAO gemeenten (schaal 9);
  • Reiskostenvergoeding en pensioenopbouw;
  • Een contract voor de duur van een opdracht o.b.v. ZZP en/of detachering en veelal kans op verlenging;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van ons opleidingsbudget.


Functie:Ambtenaren: sociale dienst
Startdatum:7-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Kamphorst Detachering via detachering@kamphorstpersoneel.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.kamphorstdetachering.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gorichem
  2. Regisseur Sociaal Domein Kamphorst Detachering 07-05-2024

Bekijk ook andere vacatures