Bedrijfsomschrijving
Dit mooie familiebedrijf is gevestigd in Gorinchem en staat wereldwijd bekend om hun vakmanschap wanneer het gaat om scheepsbouw. Het gaat dan niet alleen om het ontwerpen en bouwen echter ook repareren van schepen en andere gerelateerde zaken. Aangezien zij begrijpen dat de sleutel tot succes is om de juiste persoon voor de juiste baan te vinden investeert deze opdrachtgever voortdurend in het ontwikkelen van hun personeel. Binnen het bedrijf heerst een fijne werksfeer en zijn de communicatielijnen kort en duidelijk. Het bedrijf is gemakkelijk met het OV te bereiken. Kom je met eigen vervoer zijn er ook voldoende gratis parkeerplaatsen.
FunctieomschrijvingJe zoekt een administratieve baan met een mooi stuk verantwoordelijkheid? Word dan Medewerker Personeelsadministratie bij deze dynamische opdrachtgever in Gorinchem.
Op de afdeling Personeelszaken zoeken ze een collega die zich vooral gaat bezighouden met de urenregistratie van de werknemers. Aan jou de taak om te controleren of de medewerkers o.a. de gewerkte uren juist hebben ingevuld. Dit doe je met behulp van een tijd- en aanwezigheidssysteem. Zijn er dingen die niet kloppen heeft dat uiteraard invloed op bijvoorbeeld het salaris en dat wil je, koste wat het kost, voorkomen. Kortweg zorg jij ervoor dat alle uren zijn goedgekeurd en verwerkt worden.
Verdere taken die je mag verwachten zijn:
Het gaat hier om een fulltime baan voor 32-40 uur per week .De werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag en je werkt tijdens kantooruren. Voor nu gaat dit om een tijdelijk baan tot eind december 2024 echter is er grote kans dat dit verlengd wordt.
Functie-eisenErvaring met urenregistratie is belangrijk voor deze functie en heb je al eerder met SAP gewerkt is dat ook een pluspunt. Daarnaast kan je onderstaande punten met "ja" beantwoorden:
Je bent op korte termijn beschikbaar en woont in de omgeving van Dordrecht, Nieuwegein, Oosterhout, Ridderkerk of Gorinchem.
ArbeidsvoorwaardenHet gaat hier om een leuke baan bij een prachtig bedrijf. Binnen dit bedrijf krijg je talloze mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling met diverse cursussen en trainingen.
Verder mag je verwachten:
Interesse in deze vacature? Solliciteer dan nu of bel ons even op 0183 664825.
Functie: | administratief medewerker belastingen |
Startdatum: | 23-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3813 – 3813 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.bakker@werk.olympia.nl of Karin Bakker. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Gorinchemkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Gorinchem via Gorinchemkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Gorinchemkrant.nl.
© Gorinchemkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.