Vacature Medewerker Commercial Back Office

Medewerker Commercial Back Office in Gorinchem

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever biedt automatische smeer-, oliemanagement- en veiligheidssystemen voor een groot aantal toepassingen voor diverse voertuigen, machines en voor industriële toepassingen. De toepassing van onze hoogwaardige systemen leidt tot een verminderde slijtage van essentiële onderdelen, lagere bedrijfskosten en een verhoogde inzetbaarheid van materieel. 

De juiste oplossing bieden voor elke toepassing, dat is hun uitdaging. Klantwensen begrijpen, toegevoegde waarde leveren en de klant centraal stellen in al hun bedrijfsprocessen, zijn de drie pijlers onder hun verkoopstrategie. De verkoopstaf bestaat dan ook uit echte adviseurs.

Functieomschrijving

Als medewerker commercial back office wordt je onderdeel van een team wat de administratieve ondersteuning geeft van het verkoopproces. Je gaat binnenkomende orders verwerken, maakt offertes en volgt deze op maar jij wordt ook verantwoordelijk voor het up-to-date houden van prijslijsten. In deze rol adviseer je in samenwerken met de support afdeling regelmatig klanten en accountmanagers op technisch vlak. Jouw takenpakket zal onder andere bestaan uit:

- Administratieve verwerking van totale verkoopproces

- Offertes aanmaken

- Behandelen inkomende telefoongesprekken

- Behandelen van de technische vragen vanuit klanten

- Adviseren van accountmanagers op technisch vlak

- Binnenkomende orders en bestellingen direct verwerken

- Verzorgen en up-to-date houden van prijslijsten

- Bewaken en signaleren van omzet cijfers ten opzichte van het financiële Budget

- Bewaken en signaleren van leverdata uit de orders

- Zorg dragen voor tijdige en concrete overdrachtsmomenten en gegevens naar andere afdelingen binnen de organisatie

- Vergaderingen en projectbesprekingen bijwonen ter ondersteuning van het verkoop team

- Het op verzoek verzamelen, verwerken en/of analyseren van marktgegevens.

Functie-eisen

- Afgeronde MBO 4/HBO opleiding

- Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie

- Sterkte affiniteit met techniek (opleiding, werkervaring en/of hobbysfeer) 

- minimaal 32 uur per week beschikbaar

- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Duits is een pre

Arbeidsvoorwaarden

- Een uitdagende en zelfstandige baan waarbij je in een succesvolle internationale omgeving werkt

- Een no- nonsens cultuur met korte communicatielijnen

- Fulltime baan 

- Salaris tussen de €2.800,- en €3.300,- bruto per maand

- Wanneer je in dienst treed bij de opdrachtgever ontvang je 23 vakantiedagen en 4 collectieve vrije dagen

- Uitstekend pensioenregeling

- Goede werksfeer met leuke en professionele collega's



Functie:commercieel binnendienst medewerker verzekeringen
Startdatum:13-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 3300
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via bartschobben@mail.werktalent.nl of 31641277513. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gorichem
  2. Medewerker Commercial Back Office WerkTalent 13-05-2024

Bekijk ook andere vacatures