Vacature Logistiek Administratief Medewerker

Logistiek Administratief Medewerker in Raamsdonksveer

Iets voor jou?

Wil jij graag op de fiets naar je werk, vastigheid in je functie en een baan die goed te combineren is met je privéleven? Dan ben bij Bredabest aan het juiste adres! Zij zijn op zoek naar een Logistiek Administratief Medewerker én aan jouw de keuze of je fulltime of parttime aan de slag gaat. Interesse? Lees dan snel verder.

Wat ga je doen?

Als Logistiek Administratief Medewerker heb je een cruciale rol in het logistieke proces waarbij het efficiënt en effectief laten verlopen van de operatie centraal staat. Samen met je collega Logistiek Administratief Medewerker zijn jullie het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Dagelijks beantwoord jij de telefoontjes en e-mails die binnen stromen. Met jouw enthousiasme voorzie je de klant van informatie over de producten en diensten van Bredabest. Ook is het jullie taak om de transportplanning te maken en picklijsten voor te bereiden in het CRM-systeem voor de warehouses in Raamsdonksveer en Giessen.

Naast deze dagelijkse taken heb je de verantwoordelijkheid om de klantstatus binnen de kredietlimiet te beoordelen. Je bent de schakel tussen de klant en financiële afdeling. Klachten, retourzendingen en kwaliteitskwesties worden ook door jouw behandeld in nauwe samenwerking met de afdelingen Finance, Quality en Sales. De producten worden op bestelling gemaakt en als er onverhoopt overcapaciteit ontstaat, dan neem jij het voortouw om proactief klanten te benaderen en te onderzoeken of zij nog extra producten kunnen gebruiken. Doordat de noten (pasta) en pindakaas naar verschillende landen over de hele wereld gaan, houd jij je ook bezig met de exportdocumentatie.

Wat we graag in je zien.

Als Logistiek Administratief Medewerker sta je stevig in je schoenen en ben je stressbestendig. Jouw flexibilieit, proactieve houding en klantvriendelijkheid staan centraal in de dienstverlening naar de klant. Samen met jouw team, maar ook zelfstandig, ga jij vol energie aan de slag in deze vooruitstrevende organisatie. Verder beschik je over:

  • Een afgeronde mbo(+) of hbo-opleiding in de richting van Logistiek, Administratie, (Technische) Bedrijfskunde of andere relevante studie;
  • Relevante stage- en/of werkervaring is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Een beschikbaarheid van minimaal 20 uur per week, met een voorkeur 40 uur;
  • Kennis van ERP-systemen;
  • Export ervaring is een pré.

Waarom zou je reageren?

Je komt te werken binnen een echte productieomgeving waarbij de familiecultuur van Bredabest centraal staat. Bredabest is een informele organisatie met korte lijnen. Je wordt onderdeel van een hecht team. Verder ontvang voor je deze functie de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris tussen de €2.600 en €3.300 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • 26 vakantiedagen;
  • 13e maand;
  • Een premievrijpensioen;
  • Dagelijks vers fruit en een keer per maand taart om alle verjaardagen te vieren;
  • Mogelijkheid tot gebruik van personal training.

Waar kom je te werken?

Koop je wel eens een pot pindakaas in de supermarkt? Grote kans dat deze afkomstig is van Bredabest! Bredabest is een van de grootste pinda-en notenverwerkers van Europa. Ze verwerken deze grondstoffen voor o.a. snacks, koekjes, ijsjes en satésauzen van bekende merken over de hele wereld. Daarnaast produceren ze kant & klare producten in klein verpakkingen, zoals pindakaas voor grote supermarktketens in Europa.

Meer dan 100 medewerkers zetten zich in op de productielocaties in Raamsdonksveer en Giessen. Het kantoor bevindt zich op de vestiging in Raamsdonksveer waar ook onlangs een grote testkeuken is ingericht, daarnaast is er een moderne fitnessruimte. Als Logistiek Administratief Medewerker word jij onderdeel van de afdeling Supply Chain, bestaande uit: manager Supply Chain, Logistiek Medewerker, twee Logistiek Administratief Medewerkers (waarvan jij er één bent), Inkoper en Planner.

Ondernemerschap is wat Bredabest drijft. Ze herkennen de behoeften en uitdagingen van de klanten en werken altijd aan de beste oplossing. Kwaliteit en service staan bij Bredabest voorop. Verder kenmerkt lef, eerlijkheid, samenwerking én bereidheid om altijd een stapje extra te zetten voor de klanten van Bredabest.

Hoe nu verder?

Ben je enthousiast geworden over deze vacature en zou je meer willen weten? Stuur dan een mail of bel mij gerust, want dan kom ik graag met je in contact!



Functie:Logistiek Administratief Medewerker
Startdatum:17-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2600 – 3300
Uren per week:20 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met NRG-Office via m.traets@nrg-office.nl of 658787047. Of bezoek hun website https://nrg-office.nl/?utm_source=nationalevacaturebank&utm_medium=cpc&utm_campaign=brd-ws.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gorichem
  2. Logistiek Administratief Medewerker NRG-Office 17-05-2024

Bekijk ook andere vacatures