Vacature Klantenservice

Klantenservice in Gorinchem

Strikt noodzakelijk

Klantcontact center · Service Center / Hoofdkantoor

Medewerker Klantenservice Parttime

1001 verschillende vragen beantwoorden, afspraken inplannen voor al onze winkels, en ter plekke creatief mogen zijn om onze klanten een wow-gevoel te geven. Zie je dit wel zitten dan zoeken wij JOU!

Solliciteer direct!

Schitter in een branche waarin jouw dienstverlenende en communicatieve vaardigheden tot hun recht komen. Elke dag bezorg je onze klanten een glimlach met jouw enthousiasme en advies.

Wat kun je verwachten als Medewerker Klantcontact?

Als Medewerker op onze klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten in Nederland en België.

Je staat klaar om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en uitstekende service te bieden, zowel telefonisch als via e-mail en chat.

In ons klantcontactcenter draait alles om het bieden van uitstekende service en het creëren van een positieve ervaring voor de klant. Wat de klantvraag ook is… Hoe een gesprek ook loopt… Als medewerker op de klantenservice is het jouw taak om ervoor te zorgen dat klanten met een grote glimlach weer ophangen. En meestal lukt dat!

Werken in ons klantcontact center betekent dat je van elk gesprek een feestje mag maken voor de klant. Deze positieve benadering zorgt samen met de hoge klantwaardering voor een onwijs goede sfeer en motivatie op de werkvloer. Onze klanten zijn namelijk bijzonder tevreden met onze 'first time fixed' service in de winkels en aan de telefoon, zo blijkt uit onderzoek.

Dit is wat wij jou bieden!

Als Medewerker Klantcontact mag je rekenen op een maandsalaris van tenminste €2251,16 bruto per maand (21 jaar e.o.) o.b.v. 38 uur. Wanneer je over de nodige kennis en ervaring beschikt kan dit aanvangssalaris hoger liggen. Uiteraard faciliteren wij je met een laptop om je functie goed uit te kunnen voeren. Wij zorgen ervoor dat je tenminste drie weken vooraf je rooster kent. Verder mag je ook rekenen op:

  • Personeelskorting op brillen, zonnebrillen, lenzen of hoortoestellen.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Belastingvoordelen bij aankoop van bijv. een nieuwe fiets, smartphone, laptop of sport abonnement.

Inwerken spannend? Niet bij Anders! Je krijgt vanaf de eerste minuut alle hulp van je collega's om je snel thuis te voelen en het vak te leren. Dat doe je via coaching on the job en training o.a. via ons Anders College inwerktraject waarbij jij binnen enkele dagen wordt klaargestoomd om de afdeling te versterken! Bij Anders kun je rekenen op een prettige werkomgeving met aandacht voor elkaar. Ook na je inwerktraject blijf je ondersteuning ontvangen van je collega's.

Wat ga je doen als Medewerker klantcontact?

Als medewerker op onze klantenservice plan je afspraken in voor onze audiciens en opticiens in Nederland en België. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten voor alle vragen. Verder ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Bijhouden van klantdossiers en het aanpassen van klantgegevens indien nodig.
  • Afhandelen van klachten, verzamelen van feedback en doorzetten van klachten en vragen naar de juiste afdelingen binnen Anders.
  • Beantwoorden van vragen over bestellingen, acties en de webshop.
  • Proactief contact opnemen met klanten bij wijzigingen in afspraken.
  • Assisteren van klanten die hulp nodig hebben bij navigeren op de website.

Wat vragen we van jou?

In ingewikkelde vragen zie jij een toffe uitdaging. Want soms stellen klanten vragen die je écht even goed moet uitzoeken, of krijg je vragen die je nog nooit eerder hebt gehad. Jij bent creatief in je oplossing, denkt na over hoe iets wél kan. Zo help je de klant binnen één contactmoment verder.

Afwisseling in je werk vind je leuk. Je kunt makkelijk schakelen tussen vragen, werkzaamheden en computerprogramma's om klanten vlot te helpen;

Je houdt van vrijheid en verantwoordelijkheid om werkzaamheden zelfstandig af te handelen en op te volgen. Je krijgt de ruimte om binnen vastgestelde kaders zelf beslissingen te nemen, denk bijvoorbeeld aan het verzenden van een cadeaubon bij een klacht als daar een goede reden voor is

Wat verwachten wij verder?

Je bent doordeweeks inzetbaar en minimaal 24 uur per week beschikbaar. Je bent in elk geval één keer in de vijf weken beschikbaar om ingepland te worden op zaterdag. Wil je liever tussen 24 en 38 uur per week werken, ook dat is mogelijk!

Werk jij Parttime? Dan heb je de mogelijkheid om standaard één dag vrij te houden!

Over Anders

Anders is onderdeel van nexeye met 400 winkels in Nederland en België. Als marktleider in brillen, lenzen, hoortoestellen en gehoorbescherming, streven we elke dag naar de hoogste kwaliteit en service tegen de laagste prijs. Bij weten wij hoe belangrijk het is om goed te kunnen zien en horen. Het geeft mensen meer kansen om zichzelf te ontwikkelen en mee te doen in de maatschappij. Zo dragen we bij aan een toekomst waarin goed zien en horen voor iedereen bereikbaar is. En dat doen wij op onze eigen manier: opmerkelijk en Anders! Wij zijn een informeel, no-nonsense bedrijf waar ruimte is voor iedereen, wat je verhaal ook is.

Ben jij klaar om te stralen in een dynamische omgeving waar jouw talent en inzet echt worden gewaardeerd?

Afdelingen Klantcontact center Locaties Service Center / Hoofdkantoor Soort dienstverband Parttime Aantal uren per week 24-38

Over Anders Nederland



Functie:klantenservice
Startdatum:17-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2251 – 2251
Uren per week:24 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hans Anders via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gorichem
  2. Klantenservice Hans Anders 17-05-2024

Bekijk ook andere vacatures