Openingstijden : Ma-Do: 7:30-21:00 Vr: 7:30-18:00 Za: 8:30-14:30
Wat ga je doen?
Als office manager zijn je taken heel divers. Je zorgt er voor dat alles binnen onze fysiotherapiepraktijk goed verloopt. Je werkt op beide praktijklocaties in Rosmalen. Je bent het eerste contact van een patiënt met onze organisatie en daarmee het visitekaartje van onze de praktijk. Het is belangrijk dat je servicegericht en klantvriendelijk bent.
Voor ons team van fysiotherapeuten en trainers beheer je de agendaplanning. Je behandelt het telefoon- en emailverkeer. Je plant of wijzigt afspraken en beantwoord vragen van patiënten. Dit contact verloopt via de telefoon, e-mail of persoonlijk.
Je kan goed zelfstandig werken, bent nauwkeurig en pakt allerlei administratieve taken op. Ook beheer je de voorraden verbruiksmaterialen en beheer je onze online kanalen zoals social media en de website. Daarnaast ondersteun je het management met administratieve taken en help je fysiotherapeuten waar nodig. Zodat zij zich zoveel mogelijk kunnen richten op de patiënt.
Functie eisen
Wat wij bieden
Wie wij zijn
Fysiotherapie Scholten is een vooruitstrevende praktijk voor fysiotherapie en fitness met verschillende specialisaties. Naast reguliere fysiotherapie, beschikken wij over specialisaties ten aanzien van manuele therapie, sportfysiotherapie, kinderfysiotherapie, geriatrie, medische fitness. En hebben wij affiniteit met (top)sport.
We hebben twee locaties in Rosmalen. En beschikken daar over goede faciliteiten zoals echoapparatuur, een AlterG, verschillende grote trainingsruimtes waaronder een indoor kunstgrasveld.
Onze praktijk heeft een aantal samenwerkingen met verschillende partijen zoals; FC Den Bosch, Reinier van Arkel, Jeroen Bosch Ziekenhuis, Kliniek ViaSana. Waardoor we je een dynamische omgeving kunnen bieden buiten de reguliere fysiotherapie.
Wij staan als praktijk voor kwalitatief goede zorg. En voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen van zorgverzekeraars en Stichting Keurmerk Fysiotherapie. We zijn innovatief, en werken met digitale huiswerkprogramma's, online afspraken, en zijn volledig werkzaam 'in the cloud'.
Het team bestaat uit gemotiveerde, flexibele collega's met een proactieve houding. Binnen de praktijk heerst een informele sfeer, en is er veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling. We stimuleren samenwerking met collega's maar ook met andere (zorg)disciplines.
Interesse?
Spreekt onze praktijk en deze functie jou aan? Stuur jouw sollicitatie naar t.a.v. . Mocht je nog vragen hebben over de functie kun je ons bereiken op .
Functie: | front office medewerker |
Startdatum: | 4-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Bijbaan |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Fysio- en Manuele Therapie Scholten via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Gorinchemkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Gorinchem via Gorinchemkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Gorinchemkrant.nl.
© Gorinchemkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.