Vacature Financieel administratief medewerker

Financieel administratief medewerker in Sliedrecht

Wat ga je doen?

Als financieel administratief medewerker ondersteun je de Manager Finance & Control bij de financiële registratie en rapportage. Het taken pakket voor een financieel administratief medewerker is erg afwisselend.

De werkzaamheden voor de financieel administratief medewerker bestaan uit:

  • Het aanleveren van administratieve gegevens ter verwerking in de financiële administratie.
  • Controlerende werkzaamheden, zoals het verwerken van inkoopfacturen en wijzigingen.
  • Je bent actief in het innen van openstaande vorderingen.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het opstellen van periodieke rapportages en beoordeelt trends en ontwikkelingen.
  • Je borgt de administratieve organisatie en interne controle (AOIC) en verricht werkzaamheden gericht op de totstandkoming van de divisiebegroting

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een mbo+ of hbo-opleiding in de richting van bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie of gelijkwaardig afgerond.
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante (stage)ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt ervaring met MS Office (Excel minimaal gevorderdenniveau).
  • Je kan goed met klanten overweg, hebt een actieve houding en bent netjes in je werk.
  • Je kan goed overweg met boekhoud systemen en eventueel eerder gewerkt met SAP.

Wat krijg je ervoor terug?

Als financieel administratief medewerker zorg jij voor een vlekkeloze verwerking van inkoopfacturen in het systeem. Jouw dag draait om het beheren van de mailbox, het innen van openstaande betalingen en het opstellen van rapportages. Jouw nauwkeurigheid en digitale vaardigheden maken jou onmisbaar, want jij zorgt er iedere dag voor dat alle administratie klopt en jullie klaar zijn voor eventuele controles.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Een maandsalaris tussen de 2.301 euro en 2.500 euro per maand (een uursalaris tussen de 13,27 euro en 14,42 euro).
  • Werktijden in dagdiensten (starttijden zijn bespreekbaar).
  • 3 dagen ATV per voltijd dienstverband.
  • 25 vakantiedagen per jaar bij een voltijd dienstverband.
UBN vindt ontwikkeling erg belangrijk voor haar medewerkers. Dus informeer bij UBN naar de mogelijkheden die wij je kunnen bieden.

Waar ga je werken?

Onze opdrachtgever is een internationale logistieke organisatie met meerdere vestigingen in Nederland en Europa. We vertellen je graag meer over de organisatie tijdens de sollicitatiegesprekken.



Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:28-5-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:1900 – 2300
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met UBN Uitzendbureau via cynthia@ubnuitzendbureau.com of onbekend. Of bezoek hun website https://www.ubnuitzendbureau.com.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gorichem
  2. Financieel administratief medewerker UBN Uitzendbureau 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures