Contrast verhogen
Tekst vergroten
Werk jij graag in een organisatie die mensen helpt zich verder te ontwikkelen? Ben jij iemand die enthousiast wordt van het verder professionaliseren, verbeteren en vertegenwoordigen van deze organisatie? En doe jij je werk bij voorkeur in verbinding en samenwerking met anderen? Dan ben jij de accurate, daadkrachtige en initiatiefrijke Business Controller die wij zoeken!
Wat ga je doen?
Waar kom je te werken?
De Business Controller is werkzaam binnen de afdeling Financiën in het bedrijfsonderdeel Strategie & Organisatie. Het bedrijfsonderdeel Strategie & Organisatie kent drie pijlers Organisatie, Financiën en Strategie & Beleid. De afdeling Financiën wordt aangestuurd door de Manager Financiën & Control.
De teams binnen het bedrijfsonderdeel Strategie & Organisatie zorgen met elkaar voor een optimale bedrijfsvoering. Zij werken nauw samen met de collega's in de primaire processen. Bij Avres helpen we inwoners met werk en geldzaken. De ene inwoner is geholpen met tijdelijke financiële ondersteuning of hulp bij schulden. Bij een ander is het een stap naar werk in een nieuwe sector of naar een werkplek bij ons in een beschutte werkomgeving. Strategie & Organisatie biedt op verschillende vlakken de juiste inhoudelijke en procesmatige ondersteuning.
Wie ben jij?
Je bent flexibel, daadkrachtig en communicatief sterk. Je bent iemand die goed de vertaalslag kan maken tussen de 'wereld van control' en de praktijk in het sociaal domein. Je vindt het leuk om met collega's van verschillende disciplines en afdelingen samen te werken en een sparringpartner te zijn op financiële gebied. Daarbij ben je van nature nieuwsgierig en zoek je samen met collega's naar oplossingen voor actuele vraagstukken. Daarnaast heb je ervaring met bedrijfsvoering vraagstukken, gedegen administratieve kennis en affiniteit met data(analyse). Ook heb je kennis van de BBV. Je bent proactief en in staat flexibel en wendbaar in te spelen op nieuwe vraagstukken en ontwikkelingen. Je werkt zelfstandig, maar ook prima samen met collega's. In het team waarin je werkt met betrokken collega's zoek je gemakkelijk de verbinding. In die samenwerking toon je lef, pak je initiatief en verantwoordelijkheid en weet je tot heldere afspraken te komen.
Wat neem jij mee?
Jij bent in het bezit van een voor de functie relevante opleiding op minimaal Hbo-niveau en je hebt minimaal 5 jaar gemeentelijke werkervaring.
Wat bieden wij jou?
Procedure
De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, hebben interne kandidaten de voorkeur. Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is verplicht.
Solliciteren
Wij ontvangen graag jouw cv en motivatie per mail: . De reactietermijn sluit zodra wij de geschikte kandidaat hebben gevonden, dus solliciteer snel!
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Bezoekadres
Stadhuisplein 1
4205 AZ Gorinchem
Postadres
Postbus 50
4200 AB Gorinchem
Functie: | business controller |
Startdatum: | 09-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 5997 – 5997 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeenschappelijke Regeling Avres via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Gorinchemkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Gorinchem via Gorinchemkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Gorinchemkrant.nl.
© Gorinchemkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.