Bedrijfsomschrijving
Zij zijn gespecialiseerd in het aanleggen van glasvezel en glasvezel is de toekomst! Het bijzondere aan onze opdrachtgever is dat zij het gehele traject kunnen verzorgen: van aanvraag tot oplevering. Het aanvragen van vergunningen, de engineering tot de uitvoering. Alles hebben zij in eigen beheer en dat maakt dat zij onafhankelijk, flexibel en slagvaardig zijn. Dit is ook te merken aan de bedrijfscultuur: Met z'n allen voor het beste resultaat, ze willen altijd ontwikkelen en groeien en er is veel ruimte voor eigen initiatief. Het hoofdkantoor is gevestigd in Gorinchem, centraal gelegen en wat makkelijk aan te rijden is naar de werkgebieden. En dit is nog maar een klein gebied waarin zij actief zijn!
FunctieomschrijvingAls Technisch Administratief Medewerker heb je een leuke afwisselende baan waar je veel schakelt tussen de werkvoorbereiders, omgevingscoördinatoren en engineers. Jij wordt verantwoordelijk voor de overleggen van de omgevingscoördinatoren en jij maakt de projecten aan. Ook controleer je de projectmappen en ben je verantwoordelijk voor de prioritering van de werkzaamheden voor de engineers. Hierbij moet je vooral denken aan de grotere Nieuwbouw en Reconstructie projecten. Ook monitor je de planning in verschillende systemen en zorg je ervoor dat de werkzaamheden op tijd worden opgestart. Jouw belangrijkste taken in een notendop zijn:
- Inplannen van de omgevingscoördinatoren in de Nuts overleggen;
- Aanmaken van de projecten;
- Controleren van de projectmappen;
- Prioritering geven aan de werkzaamheden van de engineers;
- Monitoren van de planning in de diverse systemen;
- Zorgdragen voor tijdige opstart projecten;
- Diverse administratieve taken;
- Begroten nieuwe aanvragen en hoog over calculaties maken.
Functie-eisenHet is belangrijk dat je communicatief vaardig bent en gemakkelijk het overzicht kan bewaren. Ook vinden wij het belangrijk dat je:
Deze functie is afwisselend, uitdagend en er moet dagelijks geschakeld worden tussen je collega's. Dat vraagt nogal wat van je en daarom willen wij je goed belonen, dat doen we door het volgende te bieden:
Daarnaast is ons team heel stabiel, hecht en werken wij écht als een team samen en gaan we er graag regelmatig samen op uit.
Functie: | commercieel administratief medewerker binnendienst |
Startdatum: | 8-5-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 2900 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via thomasdebruijne@mail.werktalent.nl of 31633378643. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Gorinchemkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Gorinchem via Gorinchemkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Gorinchemkrant.nl.
© Gorinchemkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.