Vacature Customer Service medewerker | 32 uur to 40 uur | tot €3600,-

Customer Service medewerker | 32 uur to 40 uur | tot €3600,- in Waspik

Bedrijfsomschrijving

Je komt te werken bij een Internationale productieomgeving dat actief is in de chemische sector.

Zij werken met een klein en informeel team van 30 collega's op locatie. Wereldwijd hebben zij meerdere locaties.

Er heerst een prettige informele werksfeer en er zijn korte lijnen.

Wegens aanhoudende groei is dit bedrijf op zoek naar ervaren en startende customer service medewerkers, die op zoek zijn naar een dynamische baan met uitzicht op een vast contract!

Functieomschrijving

Als Customer Service Medewerker / Administratief Medewerker ben jij voornamelijk bezig met het verwerken van de binnenkomende telefoon en mail.

Hierbij zijn het voornamelijk vraagstukken van bestaande klanten waar jij de juiste antwoorden op weet.

Naast het aannemen van de telefoon en het verwerken van de vraagstukken ben jij ook verantwoordelijk voor de verwerkingen van:

  • Verwerken van administratie
  • Gegevens vastleggen in het SAP systeem
  • Het verwerken van transportdocumenten op de juiste wijze
  • Actief nadenken en bijdragen aan verbeteringen van de processen op de customer service afdeling

    Je komt te werken in een klein en informeel team van 5 collega's, de voertalen op het kantoor zijn Nederlands en Engels.

    Er heerst een open sfeer, de deur staat altijd voor je open en er zijn korte lijnen, waardoor je altijd snel kan schakelen!

    Al met al is de functie van Customer Service Medewerker / Administratief Medewerker erg divers en is géén dag hetzelfde!

Functie-eisen
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent leergierig, zo weet jij snel de systemen onder de knie te krijgen
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Arbeidsvoorwaarden

- Een veelzijdige customer service functie; zowel parttime 32 als fulltime 40 uur zijn bespreekbaar!;

- Een salaris van €2400,- tot €3600,- bruto per maand o.b.v. van 40 uur, afhankelijk van leeftijd kennis en ervaring;

- Werken in een klein en informeel team waardoor je snel de juiste lijnen en personen bereikt;

- Reiskostenvergoeding;

- Uitzicht op een vast contract;

- De werkgever is met de auto makkelijk te bereiken vanuit: Breda, Tilburg, Oosterhout, Rijen, Dongen, Waalwijk, Den Bosch en Roosendaal. 



Functie:administratief medewerker customer service
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Vast
Salaris:2400 – 3600
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via jasonkuklewski@mail.werktalent.nl of 31619936219. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gorichem
  2. Customer Service medewerker | 32 uur to 40 uur | tot €3600,- WerkTalent 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures