Vacature bestuurssecretaresse

bestuurssecretaresse in Gorinchem

Functieomschrijving

Voor Gemeente Gorinchem zijn wij op zoek naar een bestuurssecretaresse voor 16 tot 24 uur per week. Het is een opdracht voor ca. 2 maanden die mogelijk verlengd zal worden daarna.

wat bieden wij jou
  • € 3014 tot € 4244 bruto o.b.v. 36 uur
  • Hybride werken, op locatie en thuis
  • Opdracht voor 2 maanden, verlenging mogelijk
  • Werken in een team van 5 secretaresses
  • Werken bij Gemeente Gorinichem
  • 16 tot 24 uur per week
wie ben jij

Jij bent een ervaren secretaresse met een afgeronde MBO opleiding richting secretarieel. Je bent van nature dienstverlenend ingesteld maar zeker ook doortastend en proactief. Bij voorkeur heb je al enige ervaring binnen de overheid/gemeente en voel je je thuis in een dergelijke omgeving.

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie (gemeentelijke overheid is een grote pré)
  • Afgeronde secretariële opleiding op MBO+ niveau
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Zeer vaardig in het werken met geautomatiseerde en digitale systemen waaronder MS office
  • Dienstverlenend maar zakelijk, representatief, integer, tactvol en proactief.
wat ga je doen

Bij het bestuurssecretariaat werk je in een team van vijf bestuursscretaresses voor de burgemeester, de gemeentesecretaris en vier wethouders. In deze functie werk jij direct voor één wethouder.

  • Complex agendabeheer, behandeling van post en e-mail
  • Telefoonbehandeling
  • Ontvangen van bezoekers
  • Voorbereiden - organisatorisch en administratief - van vergaderingen en bijeenkomsten in- en extern
  • Uitzetten en maken van afspraken en actiepunten in de organisatie en het toezien op de voortgang en tijdige afhandeling hiervan
  • Signaleren, tijdig terugkoppelen en informeren van bestuur, directe collega’s en organisatie over voor partijen van belang zijnde zaken
  • Meedenken over het werkproces en bijhouden ontwikkelingen op het eigen vakgebied.
waar ga je werken

Jij gaat aan de slag bij Gemeente Gorinchem, de mooiste gemeente van Nederland in 2022! De organisatie van de gemeente Gorinchem is volop in ontwikkeling. Afgelopen jaar is een reorganisatie doorgevoerd waarbij de medewerkers meer verantwoordelijkheid hebben gekregen. Op deze wijze, i.c.m. een cultuurtraject, ontstaan er aantrekkelijke functies in een dynamische omgeving waarin je volop mogelijkheden krijgt om je te ontwikkelen.

  • Part time functie
  • Reiskosten vergoeding
  • Leuke werksfeer
  • pensioenregeling
sollicitatie

Enthousiast geworden over deze functie? Solliciteer dan snel en wij laten je weten of je in aanmerking kan komen.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Administratief secretarissen en uitvoerende secretarissen
Startdatum:06-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:27 – 27
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via wessel.zlobinski@nl.randstad.com of 658828191. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gorichem
  2. bestuurssecretaresse Randstad 06-06-2024

Bekijk ook andere vacatures