Vacature Administratieve Specialist

Administratieve Specialist in Giessen

Administratieve specialist

Ben jij de administratieve specialist met uitmuntende communicatieve vaardigheden die wij zoeken?

Zoek je een plek waar je elke dag wordt uitgedaagd, waar je kunt leren en groeien? Ben je een organisatorisch talent met oog voor detail en uitstekende communicatieve vaardigheden? En vind je het leuk om met klanten en leveranciers te werken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als onze administratieve specialist ben je meer dan alleen een uitvoerder van administratieve taken; je bent een essentiële schakel die bijdraagt aan onze visie voor een duurzamere toekomst en dierenvoedergrondstoffen van morgen. Bij Groan krijg je de kans om je vaardigheden te ontwikkelen, te leren en een directe impact te maken.

In het kort

  • Een belangrijke pion in een handelsorganisatie
  • Je bent accuraat en communicatief vaardig
  • Ervaring is een pre
  • Je staat er nooit alleen voor
  • Je werkt aan een betere wereld én aan jezelf

Wat ga je doen?

Als administratieve specialist ga je zorg dragen voor de afwikkeling van onze handelscontracten, waarbij de nadruk ligt op de leveringen per schip.

Je taken omvatten:

  • In nauwe samenwerking met onze klanten en leveranciers zorg je ervoor dat de goederenstroom soepel en correct verloopt;
  • Voortdurende afstemming is van groot belang, zowel intern met de afdeling handel en bevrachting, als extern met leveranciers, bevrachters, controleurs;
  • De financiële afwikkeling van de leveringen, inclusief het behandelen van inkoopfacturen en het opstellen van verkoopfacturen;
  • Het continue bewaken van termijnen, voortvloeiend uit de afgesloten handelscontracten en onderliggende contractvoorwaarden;
  • Beoordelen of de afwikkeling van de handelscontracten gebeurt volgens de overeengekomen contractvoorwaarden.

Wie zoeken wij?

  • Iemand met MBO/HBO werk- en denkniveau; examenkandidaten Havo/VWO die zich verder willen ontwikkelen via een leer-werktraject, zijn ook welkom;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Een proactieve houding en teamgeest;
  • Vaardigheid in het gebruik van diverse kantoorsystemen en software;
  • Juridische feeling is een pre.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische rol met veel klant- en leverancierscontact binnen een groeiende organisatie;
  • Een contract voor 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Ondersteuning in jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Een mooie werkplek binnen een gezellig team en maatschappelijk betrokken organisatie;
  • Een rol in een christelijk familiebedrijf.

Zet jouw stempel op de toekomst van diervoedergrondstoffen.

Voel jij je aangetrokken tot deze functie? We nodigen je uit om deel uit te maken van onze toekomst en samen te werken aan de diervoedergrondstoffen van morgen. Solliciteer vandaag nog en wie weet mogen we jou snel verwelkomen in ons topteam!

Functie:administratieve specialist
Startdatum:08-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Groan via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gorichem
  2. Administratieve Specialist Groan 08-06-2024

Bekijk ook andere vacatures