Vacature Medewerker Crediteurenbeheer

Medewerker Crediteurenbeheer in Gorinchem

Finance · Service Center / Hoofdkantoor

Medewerker Crediteurenbeheer

Is het verwerken van inkoopfacturen jouw ding? Houd je van variatie en wil je bezig zijn met het complete proces, van factuurontvangst tot betaling? Kom dan ons team versterken!

Als Medewerker Crediteurenadministratie maak je deel uit van het finance team, bestaande uit 15 collega's, waarvan 5 op de crediteurenadministratie. Op de afdeling werk je in een hardwerkend team, waar oog voor elkaar is en kennis gedeeld wordt. Waar ruimte is om te sparren, om lol te maken en om hard te werken. Als Medewerker Crediteurenadministratie ben je vaardig met cijfers en zie je kansen om je werk nog sneller of efficiënter uit te voeren. Met jouw nauwkeurigheid en hands- on mentaliteit ben je in staat om het dagelijks je werkvoorraad compleet en correct te verwerken en de teamleider te ondersteunen bij ad-hoc zaken.

Wat ga je doen bij Hans Anders?
Als Medewerker Crediteurenadministratie denk je mee over verbeteringen in de werkprocessen. Door de dynamische retailomgeving is je werk divers en iedere dag brengt nieuwe dingen. Je bent verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Het verwerken van inkoopfacturen voor de diverse formules in de diverse landen;
  • Het najagen van de openstaande inkoopfacturen in de workflow;
  • Het aanleveren van de wekelijkse betaalvoorstellen aan de teamleider;
  • Het onderhouden van contacten met de crediteuren;
  • Ondersteunen van de teamleider bij de maandafsluitingen en de jaarafsluiting;
  • Behandelen van externe en interne e-mails;
  • Het onderhouden en opvolgen van diverse tussenrekeningen
  • Daarnaast geef je ondersteuning binnen het team t.a.v. de crediteurenadministratie.

Wat vragen wij van jou?
We zoeken een collega die bekend is met de bovengenoemde werkzaamheden. Natuurlijk beschik je over een servicegerichte instelling en ben je gemotiveerd om jezelf te ontwikkelen. Je behoudt de rust in drukke periodes en je hebt ook voor detail.

  • Beschikt over een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Minimaal 3-5 jaar werkervaring, liefst affiniteit met retail.
  • Communicatief vaardig bent, want in je functie onderhoud je contacten met zowel collega's als crediteuren
  • Kennis van Excel (must), kennis van SAP is een pré;
  • Administratief sterk bent;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal hebt in woord en geschrift. Beheersing van Engelse taal is een must en Duitse taal is een pré.

Dit is wat wij jou bieden!
Een verantwoordelijke en veelzijdige functie binnen een internationale organisatie! Uiteraard zijn er voldoende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Daarnaast ontvang je een marktconform salaris en mag je ook rekenen op:

  • Personeelskorting op je nieuwe bril, zonnebril, lenzen of hoortoestel;
  • Goede pensioenregeling;
  • Belastingvoordeel op de aankoop van bijv. en nieuwe fiets, smartphone, laptop of sport abonnement.

Hans Anders is ontstaan in 1982 en is een bekende en succesvolleretailer in brillen, contactlenzen en hoortoestellen, met hoge kwaliteit voor een altijd scherpe prijs. Hans Anders, onderdeel van de groep nexeye, is marktleider in Nederland en heeft meer dan 400 winkels in Nederland en België.


Finance · Service Center / Hoofdkantoor

Medewerker Crediteurenbeheer



Functie:medewerker crediteurenbeheer
Startdatum:01-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hans Anders via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Gorinchem
  2. Medewerker Crediteurenbeheer Hans Anders 01-11-2023

Bekijk ook andere vacatures