Vacature Medewerker Backoffice

Medewerker Backoffice in Schelluinen

40 uur per week | Locatie Schelluinen

Ons bedrijf is volop in beweging en daarom willen we op korte termijn ons team op de binnendienst Sliedrecht versterken met een spontane en enthousiaste collega die (bij voorkeur) 40 uur per week beschikbaar is. In deze belangrijke rol draag je er zorg voor dat het complete proces van inslag van binnenkomende goederen goed en secuur verloopt.

Heb jij?

  • Zin om flink aan te pakken?
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een logistieke/ backoffice functie?
  • Ervaring met het werken in een WMS/ TMS?
  • Minimaal MBO+ werk- en denk niveau?
  • Goede communicatieve vaardigheden?
  • Affiniteit met computersystemen?
  • De gave om onder druk de juiste prioriteiten te stellen, overzicht te bewaken en rustig te blijven?

Kun jij?

  • Precies en secuur werken?
  • Oplossingsgericht denken?
  • Zowel in een team als zelfstandig werken?
  • Op een nette en correcte wijze leveranciers te woord staan?
  • Flexibel zijn in veranderende omstandigheden?

Kun jij de meeste bovenstaande vragen met 'Ja' beantwoorden? Dan nodigen wij je graag uit om te reageren en misschien word jij onze nieuwe collega.

Welke werkzaamheden kun je verwachten?

  • Controle uitvoeren op binnenkomende goederen en leveringen.
  • Correct verwerken van goederen en leveringen in het WMS.
  • Contact onderhouden en werkzaamheden afstemmen met de teamleiders van het warehouse en de andere collega's van de afdeling backoffice.
  • Telefonisch te woord staan van collega-chauffeurs welke retour komen van hun route.
  • Controle uitvoeren op de binnenkomst en verwerking van de retourstromen en de afvalstromen.
  • Het borgen van de kwaliteit van werkprocessen.
  • Een uitdagende baan bij een sociaal familiebedrijf.
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst met uitzicht op vast dienstverband.
  • Een salaris volgens de CAO Beroepsgoederenvervoer. Inschaling vindt plaats in schaal C ( basisloon minimaal 2277 euro, maximaal 2881 euro) op basis van aantoonbare werkervaring.
  • Vakantietoeslag van 8%.
  • Deelname in de pensioenregeling van het Bedrijfspensioenfonds.
  • Minimaal 24 vakantiedagen + 3,5 A.T.V dag (op basis van 40 uur).
  • Reiskostenvergoeding.
  • Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door middel van het volgen van cursussen en opleidingen binnen de Vlot Academy.
  • Iedere dag gratis bedrijfsfruit.
  • Een periodieke VrijMiBo.

Het aanleveren van een VOG is een standaard onderdeel van de aanname procedure.

Reageren?

Voor inhoudelijke vragen over de functie mag je ook bellen naar of Jaco via het telefoonnummer 085-0530370.

Functie:backoffice medewerker
Startdatum:06-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2277 – 2277
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Vlot Logistics Distribution;TSS;TSS Transport Service;Transport Service Sliedrecht;Vlot Lo via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Gorinchem
  2. Medewerker Backoffice Vlot Logistics Distribution;TSS;TSS Transport Service;Transport Service Sliedrecht;Vlot Lo 06-11-2023

Bekijk ook andere vacatures