Vacature Klantenservice

Klantenservice in Gorinchem

MANAGER KLANTENSERVICE

Weet jij hoe je de verwachtingen van onze klanten kan overtreffen? Ben je in staat om op basis van data verbetervoorstellen te maken waardoor onze service en processen naar een hoger niveau worden getild? Krijg je energie van het blij maken van klanten? Dan zoeken wij jou!

  • Klantgericht
  • Leren & verbeteren
  • Teamwork

Wat ga je doen?

Als Manager Klantenservice ben je verantwoordelijk voor de afdeling klantenservice en zorg je er samen met jouw team voor dat onze service nog beter wordt.

De afdeling klantenservice bestaat uit: de Nederlands-, Frans-, en Engelstalige klantenservice voor WoonVeilig/Egardia, de Duitstalige klantenservice voor Egardia (gevestigd in Krefeld, Duitsland) en ook is de klantenservice verantwoordelijk voor het afhandelen van de retouren, defecten en het refurbishen van producten.

De klantenservice is een hele belangrijke schakel voor WoonVeilig en onze dienstverlening. Klanten kiezen onder andere voor ons vanwege onze goede service, dus wij doen er altijd alles aan om onze service nog beter te maken en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Je zorgt voor een optimale samenwerking en sfeer binnen jouw team en je bent de verbindende factor binnen jouw team met andere afdelingen. De feedback van klanten speel jij door naar de juiste afdelingen en zorgt door middel van verbetervoorstellen dat de klantervaring wordt geoptimaliseerd.

WoonVeilig is een kleine maar groeiende organisatie waardoor de lijnen kort zijn en je veel impact kan maken. Heb je een goed idee? Werk het uit, presenteer het en heb je iedereen aan boord? Dan gaan we over tot realisatie!

Verder stel je ieder jaar afdelingsdoelen op waar je het gehele jaar samen met jouw team aan werkt. Zo zorg je voor de kortste wachttijden, de snelste reactie op e-mail en chat en een steeds hogere klanttevredenheid.

Loop je ergens tegenaan, heb je ergens hulp bij nodig? Je hoeft het niet alleen te doen. Bij WoonVeilig doen we het samen!

Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden zijn:

Verantwoordelijk voor een optimale samenwerking & fijne werksfeer binnen het team om de hoogste service en kwaliteit te kunnen leveren.

  • Het opstellen van een afdelingsplan met doelstellingen waar je samen met jouw team mee aan de slag gaat om de klantenservice én WoonVeilig naar een hoger niveau te tillen
  • Pro-actief signaleren van verbeterpunten en een actieve bijdrage leveren aan verbeterprojecten.
  • De best practices onderzoeken binnen het Customer Service werkveld en plannen maken om de processen, systemen en competenties binnen het team verder te ontwikkelen.
  • De klantenservice targets rapporteren waaronder de klanttevredenheid en het signaleren van obstakels en kansen uit klantinteracties in de breedste zin om mede op basis daarvan als organisatie verder te ontwikkelen.

Wat bieden wij jou?

  • Een contract van 32-36 uur per week
  • Brutosalaris rond €3.750 op basis van 40 uur
  • Een geweldige locatie in het mooie Gorinchem, vlakbij het centrum, station en snelweg (A27 en A15)
  • Via het Happy@Work programma worden er regelmatig verschillende leuke activiteiten georganiseerd voor teambuilding en plezier
  • Werken in een informele en gedreven cultuur
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband

Jouw talent

  • Veel passie en enthousiasme voor het blij maken van klanten
  • HBO werk- en denkniveau
  • De Nederlandse én de Engelse taal beheerst, Duits is een pré
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Pro-actieve houding en een echte doorpakker
  • Analytisch inzicht om rapportages en verbetervoorstellen te kunnen maken

Neem dan contact op via het telefoonnummer

1. Hoeveel directe toegangen tot jouw woning wens je te beveiligen?

Tel hierbij alle deuren en ramen die open kunnen aan zowel de voorzijde, zijkanten en achterzijde van de woning; kortom alle toegangen waar een potentiële indringer jouw woning dus direct kan betreden. Denk ook aan de eerste/tweede verdieping: heb je bijvoorbeeld toegankelijke balkons? Neem dan ook die deuren en ramen die open kunnen mee. Een directe toegang tot jouw woning beveiligen we met een deur-/raamcontact.

  • Op werkdagen voor 23:45 besteld, dezelfde dag verzonden
  • 14 dagen bedenktijd


Functie:klantenservice
Startdatum:16-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WoonVeilig via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Gorinchem
  2. Klantenservice WoonVeilig 16-11-2023

Bekijk ook andere vacatures