Vacature Commercieel Administratief Medewerker

Commercieel Administratief Medewerker in Woerden

Commercieel Administratief Medewerker m/v 24 uur

Bij Rietveld werken we altijd met een Easy Mindset. Want waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Easy, zowel voor jezelf, onze klanten en collega's. Werk jij ook het liefste zo? Ja? Lees dan snel verder.

Rietveld is een groeiende organisatie in de telematicabranche. Wij bieden producten en diensten aan bedrijven die op zoek zijn naar voertuigmanagement- en veiligheidsoplossingen. Denk aan (video)telematica oplossingen, rittenadministraties, tachograafmanagement, voertuigcamera's, alarmen, werklampen, detectiesystemen, verwarming en koeling in de cabine, en nog veel meer.

We werken in een enorme groeimarkt want op het gebied van kostenbesparing, CO2 uitstoot vermindering en veiligheid is er altijd veel te doen.

Om al die binnenkomende orders te verwerken, willen wij misschien jou wel graag in ons team!

Ben je naast jouw Easy Mindset ook commercieel? Kan je duidelijk en vriendelijk communiceren? Ben je goed in het organiseren en administreren van je werkzaamheden?
Goed zo! Dat is namelijk nodig om je taken goed uit te kunnen voeren.

Dit ga je doen bij ons:
Je informeert klanten over de voortgang van hun opdracht, verkoopt oplossingen waar geen salesbezoek voor nodig is en zorgt voor het aanmaken en controleren van prijsafspraken. Daarnaast behoren ook het administratief verwerken van orders, het aanmaken van basisaccounts en het geven van opdrachten aan projectmanagers, planning of magazijn tot jouw verantwoordelijkheden.

Om succesvol te zijn in deze functie dien je minimaal een mbo denk- en werkniveau te hebben, affiniteit met de telematicabranche, administratieve vaardigheden en commerciële vaardigheden. Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare rol is vereist, evenals goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Daarnaast is kennis van geautomatiseerde systemen zoals webapplicaties belangrijk
Naast de vereisten zijn er ook bepaalde competenties die voor jou 'appeltje/eitje' zijn.

Als Commercieel Administratief Medewerker moet je initiatief kunnen nemen, denken in oplossingen in plaats van problemen, beschikken over schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, effectief mondeling kunnen communiceren en goed kunnen samenwerken. Inventiviteit, onderhandelingsvaardigheden, accuratesse, overtuigingskracht en integriteit zijn ook belangrijke competenties die bij jou horen. We willen het, per slot van rekening, altijd nog meer Easy doen!

Als Commercieel Administratief Medewerker heb je de bevoegdheid om opdrachten te geven aan de inkoper voor het bestellen van benodigde materialen, aan de planning voor het plannen van opdrachten en aan het magazijn voor het uitleveren van opdrachten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het goed verwerken van prijsafspraken in het systeem en controleer je orders op juiste artikelen en correcte boekingen. Tevens informeer je klanten over het vervolgproces. In afwezigheid van collega's op het bedrijfsbureau zorg je ervoor dat hun taken worden overgenomen.

Herken jij jezelf in deze beschrijving?

Mail dan je motivatie en CV naar .
Je ontvang binnen een werkweek bericht van Willeke of je op gesprek mag komen.

Hieronder vind je bovenstaande nog eens opgesomd. Wel zo Easy toch?

Operationele taken

  • Jij behandelt de binnenkomende commerciële aanvragen, zowel telefonisch als via e-mail, wanneer het nodig is verwijs je de relatie door naar één van onze Accountmanagers Buitendienst.
  • Jij maakt offertes en gedetailleerde opdrachten. Zo zorg je voor de juiste artikelenomschrijvingen in de order en correcte boekingen.
  • Uiteraard infomeer je ook de klant over het vervolgtraject van een opdracht en doe je de nazorg.
  • Je kunt nauwkeurig prijsafspraken en staffels invoeren (wij werken met Accountview).
  • Zodra een opdracht klaar is voor levering geef jij opdracht aan het magazijn en / of de afdeling planning.
  • Jij controleert de binnengekomen opdrachtbevestigingen. Uiteraard weet je hoe je moet omgaan met eventuele privacygevoelige informatie.
  • Jij zorgt ervoor dat de opdracht succesvol en juist wordt afgerond.
  • Ook beheer je de webshop-artikelen.

Heb je / ben je:

  • Minimaal mbo denk- en werkniveau
  • Affiniteit met de telematicabranche
  • Flexibel en klantgericht
  • Administratief sterk
  • Enkele jaren ervaring
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Ervaring met geautomatiseerde systemen (zoals webapplicaties)

Soort dienstverband

Tijdelijk met de bedoeling een lange termijn relatie met je op te bouwen in een vast dienstverband.

Solliciteren?

Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Mail dan je CV en je motivatie naar .
Je ontvang binnen een werkweek bericht van Willeke of je op gesprek mag komen.

Stel hier uw vraag en iemand van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op!


De kracht van Rietveld

25 jaar ervaring met Fleetmanagement

Vragen?

Ons team staat dagelijks voor u klaar! U kunt ons bereiken op onderstaand telefoonnummer van 8:00 - 17:30 uur.

"Kom jij ons team versterken?

"

Rietveld B.V.

BTW: NL8084.35.243.B01



Functie:commercieel administratief medewerker
Startdatum:22-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Rietveld Truck Rendement Service via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Gorinchem
  2. Commercieel Administratief Medewerker Rietveld Truck Rendement Service 22-10-2023

Bekijk ook andere vacatures