Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Gorinchem

Bedrijfsomschrijving

Videma is een collectieve beheersorganisatie die zich sinds 2000 heeft gespecialiseerd in het bewaken en beschikbaar maken van vertoningsrechten op tv-beelden. Voor onze klanten (bedrijven en instellingen) organiseren wij het zo eenvoudig mogelijk: de licentie geeft auteursrechtelijke toestemming voor het zakelijk gebruik van een compleet pakket tv-programma's op de belangrijkste publieke en commerciële zenders. De Videma licentie komt tegemoet aan de behoefte van zakelijke tv-gebruikers om zoveel mogelijk rechten te bundelen, en daarmee de administratieve lasten tot een minimum te beperken. Als intermediair streeft Videma naar evenwicht in de belangen van gebruikers enerzijds en rechthebbenden anderzijds. Voor gebruikers vertaalt zich dat onder meer in voortdurend overleg met brancheorganisaties over de wijze van uitvoering en makkelijke en duidelijke maatwerkregelingen, met herkenbare en werkbare criteria.

Functieomschrijving

Als administratief medewerker ondersteun jij bij twee afdelingen wanneer het nodig is, namelijk de backoffice en het debiteuren beheer. Op de Backoffice ondersteun jij met het registreren en beheren van de licenties en vanuit het Debiteurenbeheer schakel jij tussen de klanten en jouw collega's om ervoor te zorgen dat het betaalproces op de juiste wijze loopt. Jouw taken kunnen bestaan uit:

  • Het beoordelen, verwerken en afhandelen van vragen van gebruikers, zowel schriftelijk als telefonisch; 
  • Het informeren en adviseren van bestaande en potentiële zakelijke tv gebruikers over de regelingen en tarieven; 
  • Het registreren en beheren van de licenties;
  • Versturen herinneringen en aanmaningen;
  • Uit handen geven van dossiers aan het incassobureau;
  • Voortgangscontrole;
  • Lezen en checken van dagvaardingen.
Functie-eisen
  • Minimaal MBO 3-4 werk en denkniveau;
  • Kennis van Microsoft-Office;
  • Ervaring met Administratiesystemen;
  • Kennis van de wet, je bent juridisch onderlegd.
Arbeidsvoorwaarden

Naast een gezonde organisatie in een mooi, modern en open pand wat zeer goed bereikbaar is, bieden wij een prettige werkomgeving met een team van gemotiveerde collega's. Daarnaast bieden wij:

  • Een uitdagende en ondersteunende functie voor 24 tot 32 uur per week;
  • Salaris van tussen de €2300,- en €2500,- bruto per maand, gebaseerd op een fulltime werkweek;
  • Prestatie gerelateerde bonus; 
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime werkweek.


Functie:debiteurenbeheerder
Startdatum:13-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:13 – 15
Uren per week:24 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via bartschobben@mail.werktalent.nl of 31641277513. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Gorinchemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de gorinchemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gorichem
  2. Administratief medewerker WerkTalent 13-05-2024

Bekijk ook andere vacatures